Pelit klo 11 alkaen ja toinen kierros klo 14 eteenpäin.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Moikka kaikki seurat ja seurojen kapteenit!

Viikonloppu lähestyy kovaa vauhtia - lauantaina pelataan miesten 3. divarin B-lohkon ensimmäinen kierros!

Pelipaikkana toimii Open Padel Kaivoksela.

***

Suurimmalle osalle kisaaminen on jo varmasti tuttua, mutta laitetaan kymmenen kohdan huomiot epäloogisessa järjestyksessä kaikille luettavaksi. Luethan ajatuksella ja laitat eteenpäin joukkueelle, jotta säästytään ongelmilta! :)

1) Muistattehan, että aikataulut voivat venyä. Varauduthan siihen, että olet kuitenkin paikalla aina ajoissa!

Pyrimme tilanteen salliessa nopeuttamaan pelejä, mikäli se on mahdollista (eli jälkimmäinen ottelu saatetaan aloittaa aikaisemmin, jos kenttä vapaana).

2) Ovikoodi:

Kaivoksela 3521#

3) Pysäköinti:

Kaivokselassa on ilmaista pysäköintiä tarjolla.

4) Ruokailu:

Kaivokselassa on tarjolla pizzaa sekä pientä naposteltavaa!

5) Kentät on päivitetty Padelutioniin. Kentät on myös mahdollista kysyä kisatoimistosta.

6) Kisapallona toimii Babolatin Court Padel. Uudet pallot annetaan kisatoimistosta jokaiseen otteluun.

Toimitathan käytetyt pallot tuubissa kilpailutoimistoon pelin jälkeen, jotta pystytään olemaan ekologisia ja saadaan myös helpotusta roskien keräyksessä. :)

7) Säännöt ovat varmasti kaikille selkeät, mutta korostetaan seuraavaa:

Mahdollinen kolmas erä 10 -tiebreakina.

8) Ulkoahaku ei ole voimassa.

9) Muistattehan lisätä joukkueenne kokoonpanot ajoissa Padelutioniin. Kilpailunjohtaja hyväksyy ilmoitetut kokoonpanot ennen ottelun alkua.

10) Sarjapadel-kirja 2024 suositellaan lukemaan läpi.

Linkki sääntöihin:

Eipä sitten muuta kuin kisaamaan!

Muistathan ottaa saunakamat messiin, sillä löylyt pääsee ottamaan pelien jälkeen ja juomaa on kylmässä jokaiseen makuun!

****

Nähdään viikonloppuna, vamos! :)

Terkuin
Mikko

Ilmoittautumiset

6
Mika L 4 Antti Kataja 4 Mikko T 4 Timo N 4 Karo K 4 Marko P 4
15
Juha H 4 Jussi M 4 Jyrki H Ilkka Roukala Jari T Miika T Samuli I Jukka Kuopio Atte V Johannes V Jukka P Janne F Ari S Jari N Juho P 4
5
Antti Kumpula 4 Niklas A 4 Jari I Retu Jani R

Kommentoi...

Juha ilmoittautui out

Pääsen vaan sunnuntaina, mutta painoin IN

Jukka, profiilikuva
Jukka

Joka päivälle on oma tapahtuma, joten laita Juha la out ja su in.

Janne

Janne la ja su out

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot